2011. augusztus 6., szombat

KAMRATÖLTÖGETŐ

--- vagyis befozes.

Tegnap egesz nap befoztem.
Keszitettem zoldbabot es sult paprikat.

A zoldbab receptjet errol a blogrol vettem, es nagyon eredmenyesnek tunik,
ezuton szeretnem megkoszonni!!!!
http://gondaanyu.blogspot.com/2009/07/zoldbab-telire.html





A sult paprikat igy keszitem, ez anyosom antik olasz receptje a la "natur",
tobbx megcsinaltam, soha nem romlott meg, de ismetlem onmagam:
NAGYON TISZTAN KELL VELE DOLGOZNI!

A HUSOS kaliforniai paprikakat (barmilyen szinu) alaposan megmosom,
es egy alufoliaval kibelelt gaztepsibe szorosan egymas melle rakom.
A sutot begyujtom, ezen felul "felso grill" fokozatra kapcsolom, es a paprikakat
egyfolytaban forgatva jol megsutom, grillezem, hogy a heja neha fekete is lehet.

Ekkor kiveszem a sutobol, es egy nylon zacskoba szedem oket, a zacskot jol
bezarom, es 1-2 oran keresztul hulni, parolodni hagyom, ekkor a hejat szinte magatol
ledobja.
A langyos paprikakat megtisztitom a boretol-hejatol, es aprolekos munkaval : a
magvaitol.
Alaposan kimosott uvegekbe rakom. Natur lezarom >(a sterilizalas kozben levet ereszt)
Forro vizzel teli fazekba rakom, es 15 percig gyongyozve sterilizalom.
A vizben hagyom kihulni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése